Vacature allround administrateur
toegevoegd op: dinsdag 12 maart 2019
VNB-redacteur Allround Administrateur (16-24 u)
Haal jij je voldoening uit de verantwoordelijkheid van de volledige financiële administratie van een kleine organisatie? Heb je al ruime ervaring als administrateur en is het tijd voor de volgende stap in jouw carrière? Wil jij ons laten zien wat nauwkeurig, zelfstandig en procesmatig werken is? En wil je dit doen bij een dynamische touroperator? Check dan deze vacature!

Wat wij bieden
• Een uitdagende parttime functie waarin jij een belangrijke bijdrage levert aan de professionaliseringsslag
• Veel ruimte voor eigen initiatieven en persoonlijke ontwikkeling
• Werken bij een dynamische touroperator in een klein hecht team
• Een aantrekkelijk salaris, aansluitend op jouw ervaring

Wat ga je doen?
Als allround administrateur ben jij verantwoordelijk voor de algehele financiële administratie en beheer. Je voert aan de ene kant operationele werkzaamheden uit en treedt daarnaast op als sparringpartner van de directeur/bestuurder en praat mee op strategisch niveau. Belangrijke onderwerpen zijn planning & control, digitalisering van de administratie.

Jouw operationele taken bestaan uit 
• Financiële en grootboekadministratie inclusief bank en creditcard en maandboekingen
• Materiële vaste activa
• Debiteuren beheer
• Crediteurenadministratie en alle voorkomende betalingen
• Cashflowbeheer (operationeel)
• Loonadministratie (uitbesteed/control)
• Kwartaal- en jaarafsluiting
• Diverse rapportages
• Verzorgen aangiftes, zoals Calamiteitenfonds, SGR, verzekeringen en andere voorkomende aangiftes
• Financiële verwerking donateurs (incasso’s/accepten)
• Financieel beheer donateurs

Wat wij vragen
• Minimaal een mbo+, hbo-diploma
• Je beschikt over minimaal 3 jaar relevante werkervaring
• Uitstekende kennis van MS Office, voornamelijk Excel. Kennis van Exact Online is een pre
• Je bent nauwkeurig, zelfstandig en kan procesmatig werken
• Goede beheersing van zowel Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift

Solliciteren
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Stuur dan je CV vóór 1 april met een motivatiebrief aan Ruud Fokker ruud.fokker@vnb.nl

VNB
VNB is officieel erkend door de Nederlandse bisschoppen-conferentie en organiseert sinds 1883 bedevaarten naar Lourdes. Sinds 1948 organiseren wij reizen naar andere bestemmingen die een belangrijke rol in het katholieke geloof vervullen of hebben vervuld. Wij hebben dus ruim 136 jaar ervaring in het begeleiden van pelgrims; een garantie voor een betrouwbare service. VNB is een stichting en een non-profit organisatie. Dit betekent dat er geen winst gemaakt hoeft te worden. De reissom die de pelgrim betaalt is onze inkomstenbron; deze reissom is gebaseerd op de werkelijke kosten van een bedevaart. In het programma van onze bedevaarten zijn alle aspecten inbegrepen: vervoer, per hotel een eigen reisleider, Nederlandse vieringen, hulpmiddelen zoals rolstoelen, medische begeleiding en indien gewenst zorg ter plaatse. Onze pelgrims gaan compleet verzorgd op reis en komen na hun boeking dus ook niet meer voor onaangename verrassingen te staan. Om reizen naar pelgrimsoorden mogelijk te maken voor minder draagkrachtige pelgrims worden fondsen geworven om deze pelgrims te ondersteunen.

Opleidingsniveau:
MBO+, HBO
Plaats:
Momenteel ’s-Hertogenbosch dit wordt Tilburg, thuiswerken is mogelijk
Werkuren per week:
16-24 uur
Salarisindicatie:
Volgens de CAO Reiswerk
Verantwoordelijk voor:
Algehele financiële administratie & beheer